PRIO Freight - ARN
När vi har en manuell bokning ARN till FedEX
Kunden ringer in, vi ger dem ARNXX (den siffran vi kommit överens om)
Ta uppgifter från kund om dag att hämta, öppettider samt för leverans om det är några avvikelser.
Invänta att kund har lagt in bokningen, fånga upp trackingnumret
Skapa ett nytt ärende och döp till PRIO Freight
Mejla till GOT - Döp mejlet till PRIO Freight - sändningsnumret - Se exempel
Till:info@gotsolution.se
Inrikes SE -
Vi mejlar sändningsnummer och dag som det skall hämtas och vilka öppettider de har, och om det är lunchstängt vissa tider.
OM det är en annan upphämtningsadress på en freight pickup så måste vi ha info om det. med komplett adress, kontakt/tel.
Utrikes -
Alltid mejla all information - Mottagare, avsändare (annan upphämtningsadress) dag som ska hämtas, öppettider och vad som ska skickas. Viktigt att vi anger kontaktuppgifter på avsändare och mottagaren (måste vara ett telefonnummer i det landet som det gäller annars ringer inte chauffören eller FedEx)